| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	
	
		
		      Pomerol 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 28 Gru 2009 
		          Posty: 11 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 20:05, 19 Sty 2010    Temat postu: Reklamacja | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam,
 
czy ktoś z Was składał reklamację PB?
 
 
Zaczął mi pękać rotor w 3 standardowo pękających miejscach.
 
 
Gdzieś czytałem, że przysyłają na pocztę część która się zepsuje.
 
 
Kupiłem ze sklepu który miał od Toys4boys - proszą żeby odesłać do sklepu a oni odeślą do producenta...
 
Nie za bardzo mi się to podoba, co zrobić  :?:
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Pomerol dnia Wto 20:06, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   | 
        | 
         | 
    
	
		
		      qbanez 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 26 Paź 2008 
		          Posty: 87 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 20:26, 19 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Odsyłaj. To jedyne wyjście jeśli chcesz aby to naprawili. Innej drogi nie ma. Ja reklamowałem licznik w toys'ach i musiałem odesłać - przysłali nowy. Licznik sam z dnia na dzień przestał odbierać sygnał. Nowy licznik działa do teraz  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Pomerol 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 28 Gru 2009 
		          Posty: 11 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 21:01, 19 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A kupiłeś też w TOYSach?
 
 
Czy jak im wyślę zdjęcia to mi ocenią czy przyjmą gwarancję czy nie ?
 
Bo rotor nie jest całkowicie pęknięty tak jak w niektórych przypadkach ludzie mają - na całej szerokości żebra, a jedynie to si zaczyna i jest na razie minimalne choć odczuwalne.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      qbanez 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 26 Paź 2008 
		          Posty: 87 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 21:15, 19 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Tak, kupiłem właśnie tam. W Gdańsku.
 
Spróbuj wysłać zdjęcia z zapytaniem, ale w moim przypadku też chciałem żeby dali mi radę "jak to naprawić?", bo nie chciało mi się odsyłać czekać. Myślałem, że skoro licznik zjebał się sam z siebie, to pewnie jakoś łatwo da się go naprawić. Niestety resety i wymiana zasilania nie pomagały... Panowie z toys4boys byli nie ugięci, więc wysłałem licznik i już za parę dni miałem nowiutki i działający do dziś. Nie obawiaj się - wysyłaj - bo jeśli jest uszczerbek widoczny i wyczuwalny w kręceniu, to wymienią rotor, albo nawet i całego powerballa. Gwarancja to gwarancja!  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez qbanez dnia Wto 21:16, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Langren 
		      
		          12k 
		          
  
		          Dołączył: 17 Sty 2010 
		          Posty: 258 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
  Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 21:18, 19 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Pomerol- Ja czytałem że gdy nam się uszkodzi oryginalny Powerball należy wysłać go z adresem tudzież linkiem sklepu internetowego gdzie się zakupiło (tylko nie jestem pewien czy obejmuje to zarówno NSD i Powerball The Orginal) i wymienią bez problemu. W końcu na oryginały jest dożywotnia gwarancja więc niech się wywiązują  
 
 
Poszukaj na tej stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
Z resztą napisali tak:
 
 
,,Mam wadliwego Powerballa. Co robić?
 
 
Jeśli Twoja duma i radość przerodziła się w rozczarowanie, niezależnie od tego czy jest to efektem upuszczenia przez Ciebie Powerballa z szóstego piętra na betonowy chodnik, prosimy byś zastosował się do poniższych wskazówek:
 
 
   1. Sprawdź zawartość tej strony- zawiera ona wiele pomocnych wskazówek będących jednocześnie zapisem 99% awarii jakie mogą Ci się przydarzyć
 
   2. Jeśli wciąż nie wiesz co się stało, wyślij nam szybko maila w którym zawarty jest opis usterki- spróbujemy Ci pomóc!
 
   3. Włóż Powerballa do pudełka (lub jakiegoś innego pojemnika jeśli nie możesz odnaleźć oryginalnego opakowania) i prześlij go nam na adres:
 
 
      Toys4Boys.pl s.c.
 
 
      Astronomów 5
 
 
      80-299 Gdańsk
 
 
      Otworzymy kulę i naprawimy lub ewentualnie wymienimy urządzenie lub jego części. Następnie odeślemy Ci Twojego Powerballa pocztą priorytetową, rzecz jasna bez żądnych opłat z Twojej strony.
 
   4. Jeśli problem dotyczy wyświetlacza, po prostu zdemontuj go i prześlij do nas- natychmiast wyślemy Ci w zamian nową cześć. 
 
 
 
 
Mamy nadzieję ze te wskazówki Wam pomogą."
 
 
Nie widzę tylko tej wzmianki o podaniu adresu strony z której się zakupiło, jak znajdę to napiszę bo może to nie było tutaj. Moim zdaniem innej drogi nie ma bo gdyby wystarczyło tylko napisać maila z informacją co się zepsuło i adresem zamieszkania to by szybko poszli z torbami. Każdy by miał po 10 obrotników zapasowych w domu  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Pomerol 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 28 Gru 2009 
		          Posty: 11 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Wto 21:49, 19 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Napisałem do Toys4Boys kilka dni temu, ale nie odpisali  :evil: 
 
 
Zaczyna coraz bardziej chrobotać i chyba te pęknięcia postępują...
 
 
Zanim wyślę mojego NeonaPRO to sobie muszę nabyć 250 Mhz z licznikiem   
 
 
Tylko na razie $ nie ma  :roll:
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      bart 
		      
		          13,5k 
		          
  
		          Dołączył: 08 Sty 2010 
		          Posty: 301 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 1/3
  Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 9:33, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Pomerol, z Toys4Boys należy rozmawiać telefonicznie. Pisałem do nich maile, kontaktowałem się na gg i było bez reakcji. W przypadku uszkodzeń z pewnością potrzebny będzie rachunek; przynajmniej jakiś czas temu ode mnie wymagali.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      qbanez 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 26 Paź 2008 
		          Posty: 87 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 9:47, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Paragon/rachunek - to tak oczywista sprawa, że nawet o tym nie wspominałem. Bez tego nie masz co marzyć nawet o uwzględnieniu reklamacji. Co do kontaktu internetowego to można się skontaktować mailowo, ale nie ukrywam, że to droga przez mękę - więc lepiej zatelefonować - serio  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      bart 
		      
		          13,5k 
		          
  
		          Dołączył: 08 Sty 2010 
		          Posty: 301 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 1/3
  Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 11:30, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Paragon, rachunek to wg mnie nie taka oczywista sprawa  :wink: . Wychodziłem z założenia, że skoro na Toys4Boys istnieje moje konto z historią zamówień, to na podstawie tego mogą w każdej chwili stwierdzić czy zakupiłem u nich powerball'a czy nie i na podstawie takiego wnioskowania, rachunek z innymi papierami wylądował w śmieciach. Oczywiście wnioskowanie było błędne i w jakimś sensie straciłem gwarancję. Oczywiście można by dochodzić gwarancji i prawdopodobnie dałoby się to wygrać, ale szkoda mi było poświęcać czas na takie rzeczy. Jak widać posiadanie rachunku nie zawsze może być takie oczywiste.   
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      barmac 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 19 Sty 2010 
		          Posty: 10 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 11:41, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No i tu się pojawia problem ja też  gdzieś "posiałem" paragon i teraz się zastanawiam, jeżeli go nie znajdę to jest to równoznaczne z utratą gwarancji?
 
Kupiłem kuleczkę w sklepie (fizycznie)
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      qbanez 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 26 Paź 2008 
		          Posty: 87 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 16:23, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Paragon jest podstawą do reklamacji. Nie sądzę, żeby bez paragonu lub rachunku, czy też faktury vat udało się komukolwiek reklamować cokolwiek(nie mówę tu tylko o powerball, ale o wszystkich produktach na gwarancji w ogóle)...
 
Jedyną opcją, aczkolwiek niezbyt uczciwą jest kupienie drugiego identycznego powerballa i na paragonie z niego można by zrobić reklamację tego uszkodzonego. A czy historia zamówień w bazie toys4boys może być podstawą do reklamacji? Bardzo, ale to bardzo w to wątpię... No ale spróbuj - może akurat  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez qbanez dnia Śro 16:24, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Langren 
		      
		          12k 
		          
  
		          Dołączył: 17 Sty 2010 
		          Posty: 258 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
  Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 16:47, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja uważam że najlepsza jest faktura, paragony z czasem bledną że  nie idzie z nich nic odczytać. Skoro jest dożywotnia gwarancja to takie potwierdzenie zakupu musi przetrwać jakiś czas prawda? Jak jest możliwość bierzcie fakturę  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      qbanez 
		      
		           
		          
  
		          Dołączył: 26 Paź 2008 
		          Posty: 87 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 16:57, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Albo kserujcie paragon - jeśli sklep uwzględnia ksera paragonów.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      bart 
		      
		          13,5k 
		          
  
		          Dołączył: 08 Sty 2010 
		          Posty: 301 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 1/3
  Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 21:30, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Problem z rachunkiem za powerball miałem już "lata świetlne temu". Po prostu całkowicie wyeksploatowałem powerballa, a jak już nie nadawał się do pracy, zakupiłem nowego bez licznika i do niego włożyłem licznik ze starego powerball'a.
 
Co do wymiany gwarancyjnej to też nie jest ona całkowicie bezpłatna, pozostaje jednak koszt przesyłki do sprzedawcy.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Langren 
		      
		          12k 
		          
  
		          Dołączył: 17 Sty 2010 
		          Posty: 258 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
  Płeć: Mężczyzna
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Śro 22:20, 20 Sty 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    bart- z przełożeniem licznika do wersji bez licznika to dobry pomysł, oszczędność 60-70zł. Ja wolę zciuchać PB i kupić nowego niż dawać do naprawy bo to jednak za dużo zachodu jest z tym. No chyba żeby to była wersja Gold to bym się zastanawiał    
 
Ale miło jest mieć świadomość że mamy dożywotnią gwarancje.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		 |